Οδηγός - Εκτός σχεδίου: Το νέο τοπίο και οι γκρίζες ζώνες

Προκόπης Γιογιάκας, 11.01.2021

Πως να κινηθούν για να αποφύγουν τις παγίδες οι ιδιοκτήτες ακινήτων, αλλά και τι πρέπει να προσέξουν όσοι πρόκειται να επενδύσουν στην αγορά αγροτεμαχίου.

Η κατάργηση όλων των παρεκκλίσεων και η μείωση κατά 10% των συντελεστών δόμησης είναι πλέον η νέα πραγματικότητα στις εκτός σχεδίου περιοχές με βάση τα όσα προβλέπονται με τον τελευταίο χωροταξικό –πολεοδομικό νόμο του υπουργείου Περιβάλλοντος.

Ωστόσο, στο νέο σκηνικό που έχει διαμορφωθεί με τη δημιουργία νέων δεδομένων, τόσο στην εκτός όσο και στην εντός σχεδίου δόμησης όπως είναι για παράδειγμα, η ενεργοποίηση της μεταφοράς του συντελεστή δόμησης, αλλά και ο μεγαλύτερος συντελεστής δόμησης για φιλικά προς το περιβάλλον κτήρια, υπάρχουν αρκετά , κατά τον πρόεδρο του Πανελληνίου Συλλόγου Διπλωματούχων Αγρονόμων –Τοπογράφων Μηχανικών Μιχάλη Καλογιαννάκη, « γκρίζα» σημεία.
« Τα ΝΕΑ» παρουσιάζουν έναν οδηγό –επιβίωσης στο νέο χωροταξικό –πολεοδομικό τοπίο προκειμένου οι ιδιοκτήτες ακινήτων να ξέρουν πώς να κινηθούν και να αποφύγουν τις παγίδες των «γκρίζων» σημείων αλλά και τι πρέπει να προσέξουν όταν πρόκειται να επενδύσουν στην αγορά ενός αγροτεμαχίου.

Ασάφειες και προβλήματα …

Όπως αναφέρει, ο Μιχάλης Καλογιαννάκης, ο νέος νόμος έχει σημαντικές ασάφειες και προβλήματα (όπως είναι η επικάλυψη αρμοδιοτήτων) που προκαλούν μπερδέματα: αυθαίρετα στην πρασιά (είναι ο υποχρεωτικός ακάλυπτος χώρος που συνήθως επιβάλλεται στα πρόσωπα των οικοπέδων) περισσότερο από 20 εκατοστά δεν μπορούν να τακτοποιηθούν.

Το ίδιο ισχύει και για δώμα που αποτελεί οριζόντια ιδιοκτησία και έχει κατασκευαστεί μετά το 1983. Εκτός, όπως λέει, κι αν προέρχεται από πλειστηριασμό ή εκμισθώνονται με σύμβαση leasing που μεταβιβάζονται στην Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ).

Επίσης υπάρχει επικάλυψη αρμοδιοτήτων στην έκδοσης οικοδομικών αδειών και τακτοποίησης αυθαιρέτων σε περιοχές που έχουν καθοριστεί ως ιστορικοί τόποι (π.χ. Σπέτσες, Σπάρτη κ.α) μεταξύ των υπουργείων Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.

Στο μεταξύ, κατά τον πρόεδρο των Αγρονόμων –Τοπογράφων Μηχανικών, αν σε ένα αγροτεμάχιο, εκδοθεί οικοδομική άδεια η οποία λήξει μέσα στο διάστημα που ορίζει ο νόμος, τότε, δεν μπορεί να εκδοθεί άλλη. Την ίδια ώρα, δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί αν ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εκδώσει άδεια προσθήκης ή ακόμη και ανακαίνισης.

Σημειώνεται πως ιδιοκτήτες με οικόπεδα κάτω των τεσσάρων στρεμμάτων (750 , 1200 και 2.000 τετραγωνικών μέτρων) στις εκτός σχεδίου περιοχές έχουν ένα περιθώριο δυο χρόνων να προχωρήσουν στην έκδοση οικοδομικής άδειας, χωρίς όμως να «μετράει» ο χρόνος που χρειάζεται για τις άδειες του δημαρχείου ή της αρχαιολογικής υπηρεσίας, ενώ η οικοδομική άδεια ισχύει για τέσσερα επιπλέον χρόνια.

Επιπλέον, αν κάποιο τοπογραφικό διάγραμμα για οικοδομική άδεια ή συμβόλαιο έχει συνταθεί μετά την 8η Αυγούστου 2013 και έχει αποκλίσεις από το παλαιότερο, τότε, δεν μπορεί να μεταβιβαστεί ή να εκδοθεί νέα οικοδομική άδεια, εκτός κι αν ψευδώς γραφτεί ακριβώς το ίδιο εμβαδόν με το παλιό εμβαδόν.

Αγορά αγροτεμαχίου σε εκτός σχεδίου περιοχές
Σύμφωνα με τον Μιχάλη Καλογιαννάκη ο υποψήφιος αγοραστής που θέλει να αγοράσει αγροτεμάχιο σε εκτός σχεδίου περιοχή πρέπει να προσέξει:

1ον) την οριοθέτηση των οικισμών: Αν είναι κοντά ή εντός κάποιου οικισμού, να βεβαιωθεί για τα όρια του οικισμού και τον τρόπο που αυτά έχουν καθοριστεί. Κι αυτό, διότι σε αρκετούς οικισμούς έχει δημιουργηθεί πρόβλημα -ύστερα από απόφαση του ΣτΕ για τους οικισμούς στο Πήλιο ( καταργείται η οριοθέτησή τους). Μετά από αυτό, εμφανίστηκαν πολλά προβλήματα σχετικά με τη νόμιμη ή όχι οριοθέτηση των οικισμών. Με το ισχύον πλαίσιο, η οριστική οριοθέτηση των οικισμών προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε βάθος δεκαετίας.

2ο) το οδικό δίκτυο: Σε περίπτωση που είναι εκτός οικισμού και εκτός σχεδίου για να οικοδομική ένα αγροτεμάχιο, πέραν του εμβαδού του και του πότε « δημιουργήθηκε» αυτό, σημαντικό ρόλο παίζει σε ορισμένες περιπτώσεις, αν έχει πρόσωπο σε καθορισμένο δημόσιο δρόμο. Ο χαρακτήρας του οδικού δικτύου της χώρας αυτή τη στιγμή είναι στον αέρα και σε ελάχιστες περιπτώσεις μπορεί να υπάρξει σαφής απάντηση από τις αρμόδιες αρχές.

3ο) οι δασικοί χάρτες: Σε περιοχές όπου έχει αναρτηθεί ο δασικός χάρτης και έχει κατατεθεί αντίρρηση για συγκεκριμένο ακίνητο, η οποία δεν έχει εξεταστεί, αυτό δεν μπορεί να μεταβιβαστεί. Και η εξέταση των αντιρρήσεων για τους δασικούς χάρτες έχει αυτή τη στιγμή γίνεται με πολύ αργούς ρυθμούς. Αντίστοιχο πρόβλημα υπάρχει και για περιοχές υπό ένταξη στο σχέδιο , για τις οποίες δεν έχει εκδοθεί πράξη χαρακτηρισμού ως μη δασική έκταση ή δεν έχει παραχωρηθεί με κάποιο τρόπο από το δημόσιο σε ιδιώτες.

4ο) ο περιορισμός της δόμησης (μετά από κάποια χρόνια): Η μεταβίβαση ενός ακινήτου που μελλοντικά θα περιοριστεί ή θα απαγορευτεί η δόμησή του, σύμφωνα με τον τελευταίο νόμο του υπουργείου Περιβάλλοντος, περιπλέκει τα χαρακτηριστικά που έχει αυτό το ακίνητο και κατ’ επέκταση την αξία του. Είναι πολύ πιθανό η σημερινή αξία και οι δυνατότητες δόμησης να έχουν ημερομηνία λήξης. Για τον λόγο αυτό, ο υποψήφιος αγοραστής να γνωρίζει τι ρίσκο παίρνει με την απόκτηση ενός τέτοιου αγροτεμαχίου.

5ο) οι υπό ένταξη στο σχέδιο περιοχές αλλά και οι προσφάτως ενταγμένες: Για αρκετές περιοχές που γειτνιάζουν με εντός σχεδίου περιοχές έχουν ξεκινήσει ή θα ξεκινήσουν διαδικασίες για να ενταχθούν στο σχέδιο πόλης. Καλό θα είναι ο υποψήφιος αγοραστής να γνωρίζει σε ποια φάση πολεοδόμησης είναι και πότε θα έχει τη δυνατότητα να χτισθεί. Για παράδειγμα, αν θα γίνει η πράξη εφαρμογής ή μπορεί να εκδώσει άδεια οικοδομησιμότητας..
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ: «ΕΡΓΑΛΕΙΟ» ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ

Το πρόγραμμα «Εξοικονομώ» είναι το δημοφιλέστερο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ τα τελευταία χρόνια. Ο λόγος δεν είναι μόνο ο μεγάλος προϋπολογισμός που διατίθεται κάθε χρόνο, αλλά η ανάγκη που έχουν οι πολίτες να αναβαθμίσουν τις κατοικίες όπου ζουν.

Στην χώρα μας, η συντριπτική πλειοψηφία των κατοικιών έχουν κατασκευαστεί πριν μερικές δεκαετίες με αποτέλεσμα να μην έχουν θερμομόνωση ή και αν έχουν να είναι ανεπαρκής, ενώ τα κουφώματα σπάνια ήταν διπλά. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, πλέον, υπάρχει η δυνατότητα μια παλιά κατοικία, αφού γίνουν οι κατάλληλες παρεμβάσεις, να καταναλώνει ελάχιστη ενέργεια.
 
Η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας που επιτυγχάνεται, όχι μόνο συμβάλει στην προστασία του περιβάλλοντος και στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών (ακόμα και λόγω ηχομόνωσης), αλλά και την τσέπη τους, μιας και δαπανούν πολύ λιγότερα χρήματα για να ζεσταθούν ή να δροσιστούν. Τα οφέλη είναι πολλαπλά και αποδεικνύεται πόσο σημαντικό είναι το πρόγραμμα αυτό.
 
Παρόλ’αυτά, δυστυχώς το αρμόδιο υπουργείο κατάφερε να δημιουργήσει λόγους για να δυσφημιστεί αυτό το χρήσιμο «εργαλείο».
 
Τα τελευταία χρόνια, το «Εξοικονομώ» εφαρμόζεται με μόνο κριτήριο αυτό της ταχύτητας. Δηλαδή όποιος προλάβει να κάνει αίτηση σε λίγα λεπτά, μια καθορισμένη μέρα, μόνο αυτός μπορεί να λάβει τα οφέλη της επιδότησης που προσφέρει.
 
Προαπαιτούμενο βέβαια είναι, ο πολίτης να έχει απευθυνθεί σε κάποιο μηχανικό μήνες πριν, ώστε να διασφαλίσει ότι θα αναλάβει την αίτηση του. Σε αυτές τις συνθήκες, κάθε μηχανικός είναι αδύνατο να αναλάβει δεκάδες υποθέσεις, γιατί γνωρίζει ότι δεν θα προλάβει να τις καταθέσει, ενώ θα μπει στο δίλημμα ποιες θα προκρίνει.
 
Σε αυτό, λοιπόν, τον διαγωνισμό ταχύτητας που ταλαιπωρεί όλους τους εμπλεκόμενους, μηχανικούς και πολίτες, ο τεχνικός κόσμος συνεχώς καταθέτει προτάσεις για την αλλαγή του σε ένα ανοικτό πρόγραμμα με κοινωνικά κριτήρια, αλλά και κριτήρια που αφορούν την ενεργειακή αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων, ώστε όντως να βοηθήσει στην ενεργειακή φτώχεια των ελληνικών νοικοκυριών. Συγχρόνως, για τα μεγαλύτερα εισοδήματα μπορούν να εφαρμοστούν φορολογικά κίνητρα και απαλλαγές.
 
Δυστυχώς, ο μέχρι πρότινος Υπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας κ. Χατζηδάκης, ενώ είχε υποσχεθεί την κατάργηση αυτού του μοναδικού και άδικου κριτηρίου της ταχύτητας, αν και θέλει να προβάλλεται ως «μεταρρυθμιστής» βολεύτηκε με τον τρόπο λειτουργίας του εξοικονομώ που βρήκε. Συγχρόνως, επέλεξε όχι μόνο να μην συνομιλεί με τον τεχνικό κόσμο και να ακούει τις προτάσεις του, αλλά να τον προσβάλει.
 
Ελπίζω ότι ο νέος Υπουργός κ. Σκρέκας δεν θα προβεί στα ίδια λάθη και θα διορθώσει το πρόγραμμα στον επόμενο κύκλο, ο οποίος έχει προαναγγελθεί για το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο νέος Υπουργός, όπως και καθένας στην θέση του, οφείλει να συνομιλήσει με τον τεχνικό κόσμο, όχι μόνο για θεσμικούς λόγους, αλλά για να έχει μια επιτυχημένη θητεία σε αυτό το κρίσιμο υπουργείο, όπου θα λύσει χρόνια προβλήματα, αλλά και προβλήματα που δημιουργήθηκαν τον τελευταίο 1,5 χρόνο.
 
Ένα από αυτά τα προβλήματα που πρέπει να λύσει, αφορά όσους κατάφεραν να ενταχθούν στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ» και έχουν επιλέξει ως μια από τις απαιτούμενες παρεμβάσεις την προσθήκη θερμομόνωσης. Η παρέμβαση αυτή είναι κρίσιμη στις περισσότερες αιτήσεις, ώστε να επιτευχθεί ο απαιτούμενος ενεργειακός στόχος και να εκταμιευτεί η επιδότηση. Το πρόβλημα εντοπίζεται στην σύμφωνη γνώμη όλων των συνιδιοκτητών μιας πολυκατοικίας για την προσθήκη εξωτερικής θερμομόνωσης σε ένα διαμέρισμα. Ακόμα και αν ένας συνιδιοκτήτης δεν συμφωνήσει, είναι πιθανό, ο ιδιοκτήτης να μην μπορεί να προβεί σε αυτή την παρέμβαση και να χάσει όλη την επιδότηση του προγράμματος.
 
Κλείνοντας αυτό το άρθρο-παρέμβαση, θα ήθελα να κάνω μια ευχή μιας και είναι η αρχή της χρονιάς. Θα ήθελα να ευχηθώ οι πολιτικοί, που κρατούν τα ηνία αυτή της χώρας, να ακούν περισσότερο τους ειδικούς, αλλά και οι ειδικοί να αναζητούν εφικτές λύσεις, με μόνο στόχο την βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών αυτής της χώρας.
 
 
Καλογιαννάκης Μιχάλης
Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Διπλωματούχων Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών

       Αθήνα, 12.01.2020 

                                                                                                                          Αρ. Πρωτ.:   001

 

Προς: κ. Γεώργιο Στασινό, Πρόεδρο Τεχνικού Επιμελητήρίου Ελλάδας

Κοιν.: Μέλη Διοικούσας Επιτροπής ΤΕΕ

            Επιστημονική Επιτροπή Ειδικότητας Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών ΤΕΕ

 

Θέμα:    Προκήρυξη διαγωνισμού για τον Ψηφιακό Χάρτη από το ΤΕΕ

 
Αξιότιμε συνάδελφε,

Σε εξέλιξη βρίσκεται, για δεύτερη φορά, αφού την πρώτη κατέληξε άγονος, διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΕΕ για την ανάθεση του έργου με τίτλο   «Σχεδιασμός, Υλοποίηση, θέση και υποστήριξη της Παραγωγικής Λειτουργίας του Ενιαίου Ψηφιακού Χάρτη και του Εθνικού Μητρώου Υποδομών», προϋπολογισμού  36,2 εκ. Ευρώ,  με προαίρεση  50% του προϋπολογισμού.

Ένα έργο, το οποίο ο σύλλογος μας πριν αρκετά χρόνια είχε προτείνει, συνεχώς επιχειρηματολογούσε για την αναγκαιότητα του, τελικά το υιοθέτησε το ΤΕΕ και πλέον αναμένουμε την έναρξη.

Παρ’ όλ’ αυτά φαίνεται ότι είναι σε εξέλιξη ένα τεράστιο ολίσθημα στο οποίο συμμετέχει το ΤΕΕ.

Το έργο, εκτός  των αναφερόμενων στο τίτλο, περιλαμβάνει πληθώρα άλλων εργασιών, υποτίθεται υποστηρικτικών του ψηφιακού χάρτη, οι οποίες όμως είναι αξίας ίσης με τα 2/3 περίπου του  συνολικού προϋπολογισμού.

Συγκεκριμένα περιλαμβάνει:

1. Eργασίες αεροφωτογράφησης και παραγωγής ορθοφωτοχαρτών, φωτογραμμετρικής απόδοσης περιγραμμάτων και επιμέτρησης ύψους κτιρίων, αυτοψιών για επαλήθευση εμβαδού κτιρίων και  ιδιοκτησιών, καθώς και καταγραφή χαρακτηριστικών τους, που στην πλειοψηφία τους έχουν καταγραφεί στο Εθνικό Κτηματολόγιο

2. Εργασίες σάρωσης και γεωντοπισμού τοπογραφικών διαγραμμάτων οικοδομικών αδειών

3. Εργασίες σάρωσης, γεωαναφοράς και διανυσμαποίησης ρυμοτομικών διαγραμμάτων που διαπιστώθηκε ότι δεν περιλαμβάνονται στο e-poleodomia III

4. Συμπλήρωση του έργου e-poleodomia III με χωρικές δεσμεύσεις που εγκρίθηκαν μετά ην ολοκλήρωσή  του (31/12/2017)

5. Ομογενοποίηση των γεωχωρικών δεδομένων του Εθνικού Κτηματολογίου, του Αρχαιολογικού Κτηματολογίου, του Υπ. Οικονομικών (αιγιαλοί και αντικειμενικές αξίες) και ΕΛΣΤΑΤ

Όλα τα παραπάνω εντάσσονται στις εργασίες που γίνονται στο πλαίσιο Τοπογραφικών Μελετών.

Επιπροσθέτως,  η Διακήρυξη θέτει «περίεργους» όρους συμμετοχής (Εγγυητική  επιστολή  5% αντί 2% επί του προϋπολογισμού, κύκλο εργασιών τριετίας 4,5 φορές τον προϋπολογισμό του έργου) και περιέχει «συγκεκριμένες» διατάξεις για εκτελεσθέντα έργα.

Είναι απαράδεκτο ότι το συγκεκριμένο έργο προκηρύσσεται ως υπηρεσίες πληροφορικής, μην λαμβάνοντας υπόψιν το τοπογραφικό χαρακτήρα που κυριαρχεί στο έργο. Είναι ακόμα περισσότερο, απαράδεκτο, όταν προκηρύσσεται από το ΤΕΕ, τον θεσμικό εκπρόσωπο των επαγγελματικών δικαιωμάτων όλων των μηχανικών.

Το ΤΕΕ οφείλει να υπερασπίζεται τα κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα των μελών του και όχι να τα υποσκάπτει.

Το ολίσθημα αυτό είναι προάγγελος ενός ακόμα μεγαλύτερου, όπως την προκήρυξη των Τοπικών Χωροταξικών Σχεδίων ως έργα πληροφορικής από το ΝΠΔΔ Ελληνικό Κτηματολόγιο.

Η χρήση του υπολογιστή δεν αποτελεί έργο πληροφορικής.

Ο ΠΣΔΑΤΜ αναμένει άμεσα από το ΤΕΕ, να σταματήσει τον διαγωνισμό και να δώσει τις απαιτούμενες εξηγήσεις που οφείλει σε όλους τους μηχανικούς που εμπλέκονται σε αντίστοιχα έργα.

Παρακαλούμε για την ενημέρωση των μελών της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ

 

Με εκτίμηση

 

Για το Δ.Σ.

 

 

Ο Πρόεδρος

Μιχάλης Καλογιαννάκης

 

 

 


Η Γενική Γραμματέας

Διονυσία Φουντά

       

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

για τη σύνταξη Καταλόγου  Διπλωματούχων Μηχανικών του ΤΕΕ

 Ειδικότητες: Αγρονόμοι Τοπογράφοι Μηχανικοί και Πολιτικοί Μηχανικοί-

για τη στελέχωση των Επιτροπών Εξέτασης Αντιρρήσεων (ΕΠ.Ε.Α.) των Δασικών Χαρτών

της ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, σύμφωνα με το  άρθρο 18 του Ν.3889/2010 (Α΄182) όπως ισχύει σήμερα και έχει τροποποιηθεί με το άρθρο 49 του Ν.4686/2020 (ΦΕΚ Α’ 92) και σύμφωνα με την αρ. ΥΠΕΝ/ΔΔΕΥ/92364/2651/25-09-2020 Απόφαση ΥΠΕΝ(ΦΕΚ Β΄4367/2020), καλείται να συμμετέχει με Μηχανικούς  Τακτικά Μέλη του στη συγκρότηση των Επιτροπών Εξέτασης Αντιρρήσεων (ΕΠ.Ε.Α.) των Δασικών Χαρτών της ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ οι οποίες επίκειται να λειτουργήσουν άμεσα στο πλαίσιο ανάρτησης των  Δασικών Χαρτών.

Σύμφωνα με την ως άνω Απόφαση ΥΠΕΝ τα ειδικότερα προσόντα των Μηχανικών – Ειδικότητας Αγρονόμοι Τοπογράφοι Μηχανικοί και Πολιτικοί Μηχανικοί – που θα στελεχώσουν τις ΕΠ.Ε.Α., καθορίζονται ως ακολούθως :

  • Πενταετής τουλάχιστον επαγγελματική εμπειρία. 
  • Μέλος ΤΕΕ με δικαίωμα υπογραφής τοπογραφικού διαγράμματος. 
  • Γνώση γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών.

Οι Επιτροπές  αυτές θα είναι αμειβόμενες σύμφωνα με το άρθρο 49 του Ν.4686/2020 (ΦΕΚ Α’ 92) και την ΚΥΑ Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΕΥ/125557/3591/30.12.2020 (Υ.Ο.Δ.Δ.΄ 1106) με θέμα «Καθορισμός της αποζημίωσης του Προέδρου, των μελών και των γραμματέων των Επιτροπών Εξέτασης Αντιρρήσεων (ΕΠ.Ε.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 18 του ν. 3889/2010 (Α’ 182), όπως ισχύει.»

Το ΤΕΕ θα συγκροτήσει σχετικό Κατάλογο ΕΠ.Ε.Α. για την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, ο οποίος θα περιλαμβάνει όλους τους ενδιαφερόμενους των οποίων η Αίτηση γίνεται αποδεκτή και θα αποσταλεί στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, η οποία είναι αρμόδια για την Απόφαση Συγκρότησης των ΕΠ.Ε.Α.  

Καλούνται τα ενδιαφερόμενα Μέλη του ΤΕΕ, Διπλωματούχοι Αγρονόμοι Τοπογράφοι Μηχανικοί και Πολιτικοί Μηχανικοί, με δ/νση κατοικίας ή επαγγελματικής έδρας εντός της γεωγραφικής αρμοδιότητας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής,  να υποβάλουν Αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη σύνταξη του παραπάνω Καταλόγου, συμπληρώνοντας τα στοιχεία που ζητούνται στο ΕΝΤΥΠΟ που ακολουθεί.

Αίτηση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος 
(πατήστε στο link για λήψη του αρχείου)

Με την Αίτησή τους οι ενδιαφερόμενοι δηλώνουν ότι πληρούν τα ειδικότερα προσόντα όπως αυτά καθορίζονται στην αρ. ΥΠΕΝ/ΔΔΕΥ/92364/2651/25-09-2020 Απόφαση ΥΠΕΝ(ΦΕΚ Β΄4367/2020), και αποδέχονται τη δήλωση προστασίας προσωπικών τους δεδομένων στο πλαίσιο της παρούσας Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος , στο πλαίσιο της συμμόρφωσης του ΤΕΕ με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων ΕΕ 2016/679 και την εν ισχύ εθνική Νομοθεσία, όπως αυτά εκάστοτε τροποποιούνται.

Διευκρινίζεται ότι, για την δυνατότητα συμμετοχής σε Επιτροπή ΕΠ.Ε.Α. θα πρέπει να υποβληθεί μαζί με την Αίτηση και ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ περί τήρησης των προβλεπομένων στο αρθρ. 7 του ν. 2690/1999 (ΦΕΚΑ΄45) σύμφωνα με το ΕΝΤΥΠΟ που ακολουθεί:

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
(πατήστε στο link για λήψη του αρχείου)

Τα ως άνω δύο (2) Έντυπα  θα υποβάλλονται στο  TEE για το Γραφείο Εκπροσωπήσεων ως συνημμένο  σε ηλεκτρονική μορφή (αρχεία pdf)

στο Email:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Προθεσμία υποβολής :  μέχρι την Τετάρτη 20/1/2021.  

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΝΤΥΠΩΝ : 

 

Οι ενδιαφερόμενοι  κατεβάζουν τα έντυπα και συμπληρώνουν τα αρχεία με τα στοιχεία που ζητούνται.  

Η συμπλήρωση ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ και η  υπογραφή τηςΑίτησης και της Υπεύθυνσης Δήλωσης είναι απαραίτητα.

Αποθηκεύουν σε pdf format με το επώνυμό τους [παράδειγμα :  EPAE-ATTIKIS-eponymo (λατινικούς χαρακτήρες)]


EPEA-ATTIKIS-eponymo-onoma-AITISI-mixanikou-TEE-15012021
 

EPEA_ATTIKIS_YPEYTHINI_DILOSI_MIXANIKOU_15012021



Μπορείτε να το διαβάσετε εδώ

Για να κατεβάσετε το τεύχος πατήστε εδώ.

 

 

Subcategories

 


Ο λογαριασμός του συλλόγου είναι στην Τράπεζα Πειραιώς IBAN GR2101720800005080071615938.

Η ετήσια συνδρομή μελών είναι 10 ευρώ ή 5 ευρώ για τους συναδέλφους κάτω της 5ετίας.


 

Κατευθυντήριες Οδηγίες για τις δηλώσεις ιδιοκτησίας στο Εθνικό Κτηματολόγιο


Προσφορά για προμήθεια ψηφιακών υπογραφών σε ΑΤΜ 


Οδηγίες Ψηφιακής Υπογραφής


 Ηλεκτρονική Υποβολή Διαγραμμάτων

 

 

 



Τοποθέτηση Προέδρου ΠΣΔΑΤΜ για το σ.ν. "Έλεγχος και προστασία του δομημένου περιβάλλοντος."

 

 



 

 


 


 

Go to top